Annoncering hos Folkeskolen

Fagbladet Folkeskolen, Folkeskolen.dk, 23 faglige netværk og mange nyhedsbreve er den stærkeste platform, når det gælder kontakt til alle der arbejder i og med grundskolen i Danmark.

Kommunikér målrettet til lærere, skoleledere, børnehaveklasseledere og lærerstuderende. Du når dem der, hvor de holder sig opdateret med nyheder, faglig viden og inspiration. Supplér med nyhedsbreve som rammer effektivt i forhold til både generelle interesser og/eller til 23 specifikke fagområder.

Vores jobmarked finder du på lærerjob.dk, som suppleres med visning på folkeskolen.dk og i nyhedsbrevene. Lærerjob.dk er den bredeste rekrutteringsplatform til lærere, skoleledere og børnehaveklasseledere i Danmark. Her når du både de aktivt og passivt jobsøgende til job i grundskolen.

38% män
av totala besökare