Annoncering hos Folkeskolen

Om Folkeskolen

Folkeskolen.dk er en af Danmarks førende online platforme inden for fagblade, med over 400.000 månedlige visninger, og i 2023 havde vi samlet 4.900.000 sidevisninger. Fagbladet Folkeskolen nyder også en bred læserskare med 130.000 læsere på print. Den samlede indvirkning af Fagbladet Folkeskolen, Folkeskolen.dk, 22 faglige netværk og flere nyhedsbreve gør det til den mest indflydelsesrige platform rettet mod modtagere inden for skoleområdet i Danmark.

Vi leverer målrettet kommunikation til lærere, skoleledere, børnehaveklasseledere og lærerstuderende og holder dem opdateret med nyheder, faglig viden og inspirerende indhold. Vores nyhedsbreve supplerer denne kommunikation ved at ramme både generelle interesser og 22 specifikke fagområder på en effektiv måde.

På vores jobmarked, lærerjob.dk, finder du den mest omfattende rekrutteringsplatform til lærere, skoleledere og børnehaveklasseledere i Danmark. Vi formidler stillingsopslag til både aktivt jobsøgende og dem, der passivt søger job inden for grundskolen. Dine stillingsopslag vil blive vist både på folkeskolen.dk og i vores nyhedsbreve.

38% mænd
Af antal besøgende